Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Довідка про результати роботи Вишгородського районного суду Київської області
у І півріччі 2013 року
Робота у Вишгородському районному суді Київської області організовується і проводиться у відповідності до планів роботи суду, які розробляються на підставі планів роботи територіального управління, затверджуються керівником апарату суду та погоджуються головою суду. Плани роботи суду розробляються на рік і поквартально.
До планів входять:
- питання організаційного забезпечення діяльності суду,
- питання організації діловодства, контролю, архіву та роботи із зверненнями громадян ;
- питання судової статистики
- питання юридичного сектору
- питання кадрової роботи
- питання матеріально-технічного забезпечення.
Так, у відповідності до планів роботи суду, у І півріччі 2013 року: розроблено та затверджено плани роботи суду на І та ІІ квартал 2013 року.
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ:
Правила внутрішнього трудового розпорядку ( збори трудового колективу);
Правила поведінки працівників суду(рішення ради суддів № 33 06.02.2009);
Положення про апарат суду(збори суддів 10.10.2012 ; погоджено ТУ ДСА);
Положення про архів суду(наказом керівника апарат суду);
Правила користування бібліотекою;
Положення про канцелярію суду(наказ керівника апарату);
Постійно тримається на контролі дотримання працівниками апарату суду вимог Законів України «Про судоустрій і статус суддів» - ст. 149 – апарат суду; 151- помічники;, «Про державну службу» - визначається правовий статус державних службовців, «Про засади запобіганню і протидії корупції». (семінарські заняття, наради, бесіди; проведення спец перевірки).
На виконання Плану заходів щодо посилення боротьби з корупцією на 2013 рік, затверджених наказом в.о.Голови суду, повторно ознайомлено працівників апарату суду із Загальними правилами поведінки державного службовця, вимогами Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», особливо в частині обмежень, пов’язаних з проходженням державної служби. Проведено роботу щодо забезпечення подання декларацій про доходи державними службовцями та суддями у встановлені законом строки до 1 квітня.
Проводиться ознайомлення кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців з вимогами Законів в частині обмежень, пов’язаних з проходженням державної служби.
Осіб, які б були звільнені з державної служби за корупційні діяння, призначених на посади у Вишгородському районному суді немає.
Звернень та скарг громадян, що містили б інформацію щодо корупційних діянь, вчинених державними службовцями, не надходило.
На виконання рішення Ради суддів загальних судів від 28.02.2013 року № 12 та Плану заходів щодо підвищення рівня правових знань громадян про судові процедури, функціонування судової системи та порядок захисту своїх прав і охоронюваних законом інтересів, затвердженого наказом голови суду, проведено роботу щодо наповнення інформацією веб-сторінки Вишгородського районного суду Київської області веб-порталу «Судова влада України» про діяльність суду. Інформація поповнюється відповідальною особою щомісяця; в разі внесення змін – негайно. (крім визначеного в рішенні - узагальнення про роботу суду поквартально, аналіз роботи по зверненню громадян, інформація про резонансні справи, оголошення – про обмін електронними документами, день відкритих дверей).
Планується, в термін до 15 липня 2013 року проведення вивчення стану організації роботи апарату суду щодо забезпечення належних умов, зокрема зручності та комфортності перебування громадян у приміщенні суду, повноти та якості інформації про діяльність суду.
Постійно проводиться робота щодо надання методичної допомоги з питань ведення діловодства та архівної справи в суді. Щоквартально розробляються та затверджуються керівником апарату суду графіки проведення семінарських занять з працівниками апарату суду, які оформлюються відповідним протоколом. Заняття проводяться, як і з усім колективом, так із окремими категоріями працівників, наприклад працівниками канцелярії суду, архіваріусом, секретарями суду іт.д. Так, протягом І півріччя проведено 14 занять: з питань вивчення вимог Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, Інструкції про порядок передання до архіву місцевого суду судових справ та управлінської документації; Положення про автоматизовану систему документообігу, Інструкції про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу; Законів України « Про засади запобіганню і протидії корупції», «Про державну службу»; Заняття проводяться, також, і на теми, не передбачені затвердженим графіком (у разі надходження нових інструкцій, звітів і.т.д.) – Інструкція про порядок обліку кримінальних та адміністративних корупційних правопорушень; Форми звітності про оперативність розгляду місцевими загальними судами матеріалів кримінального провадження; Звітність про справляння, звільнення від сплати та повернення судового збору».
На виконання планів роботи проводяться перевірки з питань дотримання працівниками апарату суду діловодства суду: проведено перевірки журналів судових засідань з питань дотримання строків передачі розглянутих справ до канцелярії суду; правильність та своєчасність заповнення журналів судових засідань; журнали обліку здачі архівних копій звукозапису судових засідань секретарями судових засідань. У ІІ півріччі планується проведення перевірки з питань дотримання архівної справи в суді, оскільки лише в квітні місяці призначена відповідальна особа за роботу архіву суду.
Протягом І півріччя 2013 року проведено 10 оперативних нарад з працівниками апарату суду, на яких обговорювались листи територіального управління з організаційних питань ( щодо питань оплати праці, направлення на навчання до юридичної академії; щодо питань підвищення правових знань громадян-відвідувачів, питання контролю направлення довідок про наслідки розгляду кримінальної справи судом форми 6 до органів внутрішніх справ; накази ДСА України про затвердження інструкцій, внесення змін до інструкцій з діловодства тощо.
На виконання вимог Законів України «Про звернення громадян». «Про доступ до публічної інформації», «Про доступ до судових рішень», проводиться робота щодо обробки, реєстрації та розгляду звернень громадян із заявами, скаргами, запитами на публічну інформацію, про доступ до судових рішень осіб, які не мають відношення до розгляду судових справ.
Так, протягом І півріччя 2013 року розглянуто одне звернення про доступ до судових рішень, особи, яка не була учасником судового процесу – звернення задоволено, громадянину надано копії судових рішень; шість інформаційних запитів на доступ до публічної інформації (чотири запити - щодо розгляду справ – громадянам надано роз’яснення про порядок звернення в порядку цивільного судочинства ; один запит - залишено без задоволення – анонімний; один запит – стосувався інформації, яка віднесена до службової – перелік відомостей що становлять службову інформацію, та які можуть міститися у документах з організації діяльності - наказ голови суду № 53 о від 31.10.2012 року).
61 звернень громадян (питання щодо розгляду справ), з яких 3 скарги на дії суддів; 4 звернень депутатів.;
Також, у І півріччі 2013 року, проведено роботу щодо підписання протоколів на проведення тендерів про закупівлю товарів та послуг з комунальними організаціями, та укладено договори про надання відповідних послуг; щомісячно готуються та подаються звіти за спожиту електричну та теплову енергію.
У січні 2013 року укладено договір про відкриття депозитного рахунку суду (щорічно). Проводиться робота щодо оформлення та подачі платіжних доручень у разі звернення громадян про повернення коштів з депозитного рахунку.
Налагоджена робота експертної комісії суду у відповідності до її плану роботи на 2013 рік, затвердженого головою суду. Так у І півріччі 2013 року проведено 5 засідань ЕК з питань відбору та передання справ до архіву суду. Всього станом на 01.04.2013 року передано до архіву суду 5 справ постійного зберігання та 262 справи тривалого (понад 10 років) зберігання. За рішенням керівника апарату суду до архіву суду також передано на тимчасове зберігання 4969 справ.
Станом на 30.06.2013 року видано 16 наказів керівника апарату суду з організаційних питань (про покладення обов’язків, перерозподіл функцій них обов’язків працівників апарату суду; про визначення права користувачів та надання права доступу до автоматизованої системи документообігу; про організацію проведення щорічної оцінки, про створення конкурсної комісії тощо.); 32 накази про надання різних видів відпусток; та 17 наказів з кадрових питань.
Тримається на контролі робота автоматизованої системи документообігу; вчасно оновлюються нові версії програми; вдосконалюється обліково-статистична робота з програмою;
СТАТИСТИКА:
У відповідності до графіку, було складено та подано до територіального управління звіти про роботу суду за 2012 рік, а саме: про розгляд судом цивільних, адміністративних, кримінальних справ, справ про адмінправопорушення. За 2012 рік та за І квартал 2013 року подано звіт 1-ОП – про оперативність розгляду кримінальних справ; про розгляд кримінальних справ за статтями 209, 306 КК України; щомісячно до територіального управління подаються картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу (в паперовому та електронному варіанті). Також, на виконання доручень територіального управління та апеляційного суду Київської області, щомісячно до територіального управління та апеляційного суду Київської області подається інформація щодо розгляду кримінальних проваджень (справ) та цивільних справ.
За результатами роботи 2012 року підготовлено та здано звіти про кількісний та якісний склад державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, які займають посади керівників та спеціалістів; Про кількість працівників, їхній якісний склад та професійне навчання. За 2012 рік та І квартал 2013 року здано звіт про роботу служби судових розпорядників та Звіт про забезпечення незалежності та безпеки суддів. Щомісячно подаються звіти щодо здійснення поновлення бази даних Державного реєстру виборців (інформація про осіб, визнаних недієздатними).
Крім узагальнень, які проводяться на теми, запропоновані апеляційною інстанцією, у нашому суді що півріччя узагальнюється робота суду з наступних питань:
Стан виконавської дисципліни щодо виконання доручень та завдань територіального управління;
Стан організації судового діловодства;
Стан організації архівної справи;
Стан організації звернень громадян;
Стан організації обліково-статистичної роботи;
Стан ведення електронного діловодства;
Стан виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Організація обліку нормативно-правових актів законодавства та матеріалів судової практики;
Аналіз кількісного та якісного складу працівників апарату суду
Інформація щодо штатної та фактичної чисельності суддів та працівників апарату суду.
Стан освітньо-кваліфікаційного рівня працівників апарату суду;
Стан кадрової роботи за 2012 рік та І квартал 2013 року.
Стан матеріально-технічного забезпечення суддів.
Стан забезпечення безпеки суддів та охорони суду;
Стан матеріально-технічного забезпечення суду.
Бібліотека суду
Кодифікаційна робота: підтримуються в контрольному стані кодекси та інші нормативно-правові акти (інструкції, положення);
КАДРИ:
Станом на 01.01.2013 року вакантні 6 посад державних службовців – 2 помічника суддів; 2 секретаря судових засідань, 1 секретар суду. 1 судовий розпорядник. У І півріччі 2013 року прийнято на посади 5 працівників, з них 4 секретаря судових засідань,1 секретар суду; які успішно пройшли спец перевірку. Звільнилась одна людина за переведенням в іншу організацію. На сьогоднішній день залишаються вакантними 5 посад державних службовців - 2 помічника судді, 2 секретаря судових засідань, 1 судовий розпорядник; 7 працівників перебувають у відпустках по догляду за дитиною.
Проводиться робота щодо формування кадрового резерву посад державних службовців; затверджено список кадрового резерву, до якого на сьогоднішній день зараховано 6 осіб: на посади керівника апарату суду, заступника керівника апарату суду, помічників суддів, секретаря судових засідань.
Працює конкурсна комісія. У І півріччі 2013 року проведено 4 засідання, на яких рекомендовано для призначення на посади чотирьох державних службовців, троє з яких вже призначено на посади після успішного проходження спец перевірки.
Проводиться спеціальна перевірка відносно кандидатів на посади державних службовців. На сьогоднішній день проходять спец перевірку 1 працівник.
Підтримується проходження практики в суді студентами протягом І півріччя 2013 року пройшли практику три студенти Київського університету права Національної академії наук України; одна студентка Національного університету біоресурсів і природокористування України; 2 студенти з Академії адвокатури України.
Проведено у лютому щорічну оцінку виконання державними службовцями посадових обов’язків та завдань. Усього підлягало щорічній оцінці 19 державних службовців. (12 – добре; 7 висока).
Протягом І півріччя 2013 року державні службовці до дисциплінарної відповідальності не притягувались.
Щомісячно подається інформація щодо стану заміщення вакантних посад в суді. Заповнюється та направляється до територіального управління інформація щодо кадрів районного суду у відповідності до програми «Картка».
Працює в суді комісія із соціального страхування, яку у 2013 році очолює Купрієнко С.І.. Розглядаються листки непрацездатності. Заповнюються та направляються до територіального управління для оплати. Складено акт за результатами проведення перевірки нещасного випадку невиробничої травми (Авраменко Л.С.)
Щоквартально до територіального управління подається оновлений список суддів, які потребують житла;
У співпраці з територіальним управлінням проводиться забезпечення суду марками, канцтоварами. Папером. Конвертами тощо.
Керівник апарату суду Л.Л.Паланичко