flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати онлайн опитування «Інформаційний простір суду»

28 вересня 2020, 14:18

26 вересня 2020 року закінчилось онлайн опитування «Інформаційний простір суду», яке тривало з 26 серпня 2020 року. Збір інформації проводився через додаток адміністрування опитувань Google Forms. Мета проведення опитування полягала у оцінці рівня доступності та актуальності подачі Вишгородським районним судом Київської області інформації для користувачів судових послуг.

Так, результати опитування свідчать про наступне:

57,1 % респондентів щодня користуються сайтом суду

78,6 % респондентам зручно знаходити потрібну інформацію в розділах сайту

35,7 % респондентів найчастіше користуються розділами сайту «Список справ призначених до розгляду та «Новини»

71, 4 % респондентів цікавить інформація наявна в розділі сайту «Новини» за виникненням необхідності

92, 9 % респондентів знає про наявність розділу сайту «Оголошення про виклик в судові засідання»

64,3  % респондентів підписані на сторінку суду в Facebook

64,3 % респондентам доступна подача новин суду на сайті та сторінці в Facebook

64,3 % респондентів задоволені зручністю та змістом інформаційного стенду, з урахуванням інформації представленої на мультимедійному екрані у холі суду

57,1 % респондентів отримали інформацію про час і місце судового засідання з сайту суду

71,4 % респондентів задоволені подачею інформації працівниками суду

71,4 % респондентів потребує впровадження інтегрованої рецепції («єдине вікно» де відвідувачі можуть отримувати необхідну інформацію, подавати та отримувати документи без розподілу на канцелярії)

57,1 % респондентів вважає, що суд потребує створення служби підтримки потерпілих і свідків (підтримка жертв злочинів, свідків та дітей при дачі свідчень та інформаційний супровід в рамках повноважень служби)

Аналізуючи вказані відповіді респондентів можна дійти висновку, що інформаційне наповнення суду має належний рівень доступності сприйняття громадянами та учасниками процесу, а комунікаційна діяльність в частині інформування знаходить свою реалізацію у режимі онлайн.

 

  *Дане опитування базувалось на анонімності та конфіденційності. Отримані відповіді використанні виключно в узагальнюючому вигляді.

 

 

  Інформує прес-служба суду